طراحی سایت شنوایی سنجی | کلینیک شنوایی و ادیولوژی

طراحی سایت شنوایی سنجی (طراحی سایت ادیولوژی)

طراحی سایت شنوایی سنجی و یا طراحی سایت ادیولوژی نسبت به اکثریت رشته های پزشکی بیشتر نیازمند طراحی سایت است چون به عنوان مثال فردی که مطب دندانپزشکی دارد هر فرد تقریبا در هر جایی یک مطب یا کلینیک خواهد دید اما افرادی که کلینیک شنوایی یا مشابه آن را دارند رقابت در بازار آنها کمتر است و احتمال اینکه افراد در پیدا کردن چنین کلینیک هایی به مشکل برخورد کنند زیاد خواهد بود.
به همین دلیل طراحی سایت شنوایی سنجی جدای از انجام تبلیغاتی که در سایت پزشکان و نوبت دهی آنلاین انجام می دهند بسیار لازم است، چرا که اعتبار و شهرتی که از این طریق کسب می شود به مراتب بیشتر خواهد بود. طبق مطالعاتی که انجام شده مشخص گردید که حدود 70% افراد در سراسر دنیا به شکل آنلاین به دنبال کلینیک های پزشکی از جمله شنوایی سنجی هستند تا نه تنها رزرو نوبت آنلاین انجام دهند بلکه جواب مشکلات و بیماری های خود را هم پیدا کنند.
با طراحی وب سایت شنوایی سنجی فرصتی برای خودتان یا مجموعه پزشکانی که حضور دارند فراهم خواهید کرد تا بیماران خیلی سریعتر شما را پیدا کنند، خدمات دهی 24 ساعته داشته باشد، رزرو نوبت را آنلاین کنید و مجبور به جواب دادن به تماس های مکرر نباشید، شهرت و اعتبار بیشتری کسب کنید و خیلی سریع مطرح شوید.
پس توجه داشته باشید که طراحی سایت شنوایی سنجی (کلینیک شنوایی) لازمه چنین کسب و کارهایی است برای اینکه بتوانند به کمک بازاریابی آنلاین و دیجیتال و هزینه های به مراتب کمتر، نتیجه خیلی سریعتری کسب کنند.

آیا نیاز به مشاوره دارید

لطفا جهت مشاوره و برآورد هزینه طراحی سایت و سئو سایت، فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید.

44289422 – 44289462 (021)

ویژگی های طراحی سایت شنوایی سنجی (ادیولوژی)

ساخت سایت شنوایی سنجی (ادیولوژی) و سمعک تنها قدمی نیست که باید بردارید چون برخی افراد تصور دارند که برای موفق شدن و رسیدن به اهدافی که گفتیم تنها کافیست هزینه ای را بابت طراحی سایت شنوایی سنجی بپردازند و پس از آن شاهد ورود سیل عظیمی از جمعیت بیماران و مراجعه کنندگان باشند! خیر چنین نیست چون سایت کلینیک شنوایی نیز مانند وب سایتی که برای هر مدل کسب و کار دیگری که طراحی می شود باید یکسری ویژگی های اساسی و مهم در آن رعایت شده باشد.
در واقع ویژگی های طراحی سایت شنوایی سنجی است که ماهیت آن را تشکیل داده و آن را متمایز می کند. برای این منظور موارد زیر را به خاطر داشته باشید تا از شرکت طراح سایت بخواهید برای شما انجام دهد:
  • طراحی صفحه اول وب سایت: در ایجاد سایت شنوایی سنجی دقت کنید که صفحه اول وب سایت باید تصویری بزرگ به شکل اسلایدر و با کیفیت از کلینیک خودتان بگذارید و با فونت بزرگ کلینیک خودتان را معرفی کنید.
  • معرفی خدمات: علاوه بر اینکه باید به فکر طراحی صفحه درباره ما باشید و خودتان را معرفی کنید بهتر است زودتر و در همان نگاه اول این اطلاعات را منتقل کنید. پس در همان صفحه اصلی وب سایت زیر نام کلینیک که با فونت بزرگ نوشته اید، با فونت کوچکتر و قابل مشاهده نسبت به رنگ پس زمینه توضیح دهید که دقیقا در کلینیک شنوایی سنجی شما چه خدماتی ارائه می کنید و با کدام سازمان های بیمه ای طرف قرارداد هستید.
  • درج اطلاعات تماس و ساعات کاری: در طراحی سایت شنوایی سنجی باید حتما به فکر طراحی صفحه تماس با ما هم باشید چون وقتی نتوانند شما را پیدا کنند و اطلاعات تماس شما را بگیرند پس اصلا طراحی سایت شما چه فایده ای دارد؟! علاوه بر اینکه باید اطلاعات کامل تماس اعم از شماره تلفن ثابت، آدرس، نقشه گوگل و ساعات کاری را در این صفحه درج کنید حتما در صفحه اصلی وب سایت نیز در بالاترین قسمت یعنی هدر و پایینترین قسمت یعنی فوتر شماره های تماس را قرار دهید.
  • طراحی حرفه ای صفحه درباره ما: علاوه بر اینکه در صفحه درباره ما باید توضیح دهید که چه خدماتی ارائه می کنید باید در طراحی سایت شنوایی سنجی توجه ویژه ای به این بخش داشته باشید و حرفه ای تر عمل کنید. یعنی در این بخش بیماران و مراجعه کنندگان متوجه شوند که چرا باید شما را انتخاب کنند. دلیل انتخاب شما را نسبت به رقبایتان، با ارائه اطلاعاتی مثل سابقه کاری درخشان کادر پزشکی، سابقه کاری کلینیک و دستاوردها و رضایت مشتریان ثابت کنید. لحن کلام نیز باید صمیمی و دلسوزانه باشد.
  • طراحی ریسپانسیو: طراحی موبایل ریسپانسیو یکی از مهمترین ویژگی های طراحی سایت شنوایی سنجی است چرا که اکثر کاربران در فضای مجازی از طریق موبایل و تبلت به وب گردی می پردازند و لازم است که سایت شما پس از راه اندازی به خوبی لود شود و هیچ مشکلی در دیدن متن و دیدن و انتخاب منوها وجود نداشته باشد.
  • رضایت سنجی: حتما بخشی را قرار دهید تا مراجعه کنندگان نظر خودشان را اعلام کنند و حتی می توانید به هر بیمار یک کد اختصاص دهید تا با کد اختصاصی نظر خود را بیان کند تا مطمئن شوید نظرات واقعی هستند. در طراحی وب سایت شنوایی سنجی قرار دادن این بخش به معنای اهمیت دادن شما به نظرات بیماران است.
  • فرم رزرو نوبت: مراجعه کنندگان فقط برای کسب اطلاعات و پیدا کردن جواب سؤالاتشان وارد وب سایت شما نمی شوند بلکه اکثرا برای رزرو نوبت روی لینک وب سایت شما کلیک کرده اند پس در طراحی سایت شنوایی سنجی (کلینیک شنوایی) بخشی را به رزرو آنلاین نوبت ها و پرداخت هزینه آن اختصاص دهید در غیر این صورت هزینه کردن برای این وب سایت غیر منطقی و بی فایده است.
  • بخش اخبار و مقالات: در ساخت سایت شنوایی سنجی این بخش برای آن دسته از عزیزانی است که قصد دارند به جواب سؤالات خود در این زمینه پزشکی دست پیدا کنند و برای مقاله و پایان نامه خود استفاده کنند. حتی اطلاعاتی که افراد می توانند با یکسری روش های درمانی ساده خانگی و بدون نیاز به مطب شنوایی سنجی مشکل خود را رفع کنند و یا اطلاع رسانی در مورد خدمات جدیدی که اضافه شده، همگی در این بخش قرار داده می شوند.

و غیره.

برخی از نمونه کارهای رایان

مشاهده

طراحی سایت شرکت هلدینگ فراساحل

مشاهده

طراحی سایت شرکت HEISSMANN آلمان

مشاهده

طراحی سایت پزشکی MedicPing کانادا

مشاهده

طراحی سایت شرکت SEHCO عراق

مشاهده

طراحی سایت شرکت Rhizome استرالیا

مشاهده

طراحی سایت شرکت WMV اتریش

مشاهده

طراحی سایت روفیا گلدگالری امارات

مشاهده

طراحی سایت شرکت آفاق عراق

مزیت های طراحی سایت شنوایی سنجی(ادیولوژی)

در ابتدای مطلب در مورد لزوم طراحی سایت شنوایی سنجی صحبت کردیم و حتی توضیح دادیم که چرا ایجاد سایت شنوایی سنجی (کلینیک شنوایی) خیلی مهمتر از اکثر شاخه های پزشکی است. در کنار این موارد قصد داریم به برخی از مزایای طراحی سایت برای چنین کلینیک هایی اشاره کنیم تا بیشتر به اهمیت موضوع پی ببرید:

داریم به برخی از مزایای طراحی سایت برای چنین کلینیک هایی اشاره کنیم تا بیشتر به اهمیت موضوع پی ببرید:

  1. امکان خدمات رسانی 24 ساعته از طریق چت آنلاین، رزرو نوبت و ارائه پاسخ به سؤالات از طریق بخش سؤالات متداول
  2. معرفی اهداف و خدمات و کادر پزشکی به صورت کاملا حرفه ای و انجام تبلیغات مؤثر با کمترین هزینه
  3. ارائه اخبار و اطلاعات مفید پزشکی در زمینه شنوایی سنجی برای بیماران
  4. بهبود وجهه اجتماعی و کسب شهرت و اعتبار از طریق طراحی سایت شنوایی سنجی به مراتب سریعتر است
  5. امکان ارائه خدمات مشاوره آنلاین و حتی برگزاری سمینار و کلاس های آموزشی همراه با مجوز برای شرکت کنندگان تمامی نقاط ایران و کسب درآمد خالص
  6. کاهش تعداد مراجعه کنندگان فقط به منظور رزرو نوبت و تماس های تلفنی غیر اضطراری
  7. ثبت درخواست به شکل آنلاین توسط مراجعه کنندگان
  8. دریافت بازخورد به شیوه سریع و مؤثر در تمامی ساعات روز به منظور بهبود خدمات رسانی
  9. افزایش تعداد فالوور شبکه های اجتماعی از طریق وب سایت و برعکس

و غیره.

فرایند اجرای پروژه طراحی سایت

نیاز سنجی و شناخت مشتری

تم گرافیکی اختصاصی

برنامه نویسی و توسعه فنی

ورود اطلاعات و صفحه آرایی

تست های فنی و کنترل کیفی

آموزش و تحویل نهایی

روش های ثبت سفارش طراحی سایت

  1. تماس با شماره تلفن های 4428942244289462 (021) و دریافت مشاوره رایگان
  2. تکمیل فرم مشاوره رایگان برآورد هزینه طراحی سایت
  3. ارسال جزئیات rfp یا پروپوزال پروژه به ایمیل info@rayanitco.com
  4. دانلود فرم درخواست خدمات طراحی سایت به صورت pdf و تکمیل و ارسال آن به شرکت رایان
  5. مراجعه حضوری

امکانات طراحی سایت شنوایی سنجی (ادیولوژی)

امکاناتی که موقع ساخت سایت شنوایی سنجی (کلینیک شنوایی) در نظر گرفته می شود جهت رفع نیازها و خواسته های مخاطبین می باشد تا به آنها نشان دهید هدف شما خدمات رسانی هر چه بهتر و سریعتر می باشد. طبیعتا هر چقدر مخاطبین و بازدیدکنندگان بیشتر و سریعتر از طریق وب سایت شما مشکلات خود را رفع کنند و دغدغه آنها برطرف شود، موفقیت و درآمدزایی شما نیز از طریق کسب شهرت و اعتبار بیشتر خواهد شد.
در ادامه به برخی از مهمترین امکاناتی که موقع طراحی سایت شنوایی سنجی به آن دقت داشته باشید را ذکر می کنیم:
  • رزرو نوبت و پرداخت آنلاین: حتما باید هنگام ایجاد سایت شنوایی سنجی به این نکته دقت داشته باشید که امکان رزرو نوبت و پرداخت آنلاین مهمترین قابلیت محسوب می شود در غیر این صورت عملا هیچ فایده ای از طراحی سایت نصیب شما نخواهد شد.
  • منو و رابط کاربری ساده: طراحی منوها در سایت کلینیک شنوایی باید به صورتی باشد که بیماران یا مراجعه کنندگان فورا قسمت مورد نظر خود را پیدا کنند به همین دلیل طراحی سلسله مراتبی گزینه بسیار خوبی است.
  • سوابق کاری کادر پزشکی و مجموعه و نوع خدمات: باید در صفحه درباره ما و حتی صفحه اول وب سایت این امکان فراهم شده باشد تا مراجعین بتوانند به راحتی سوابق کاری پزشکان و مجموعه و دستاوردها را مطالعه کنند و قیمت ویزیت و خدمات را هم کاملا شفاف و واضح مشاهده نمایند و حتی بدانند چه خدماتی ارائه می کنید. دلیل این کار این است که باید دلیلی به مخاطبین خود بدهید که چرا باید شما را انتخاب کنند و به راحتی امکان مقایسه کردن وجود داشته باشد.
  • گالری تصاویر و ویدیو: می توانید با یک ویدیو چند ثانیه ای و گالری از تصاویر با کیفیت خود را به خوبی معرفی کنید و کسانی هم که مایل هستند بدون مراجعه بیشتر با جزئیات کلینیک شما آشنا شوند، به راحتی با مشاهده تصاویر و ویدیوها امکان پذیر خواهد شد.
  • صفحه تماس با ما: صفحه تماس با ما از امکاناتی است که باید در طراحی سایت شنوایی سنجی و حتی هر نوع وب سایت دیگری وجود داشته باشد و اطلاعات تماس کامل به همراه نقشه گوگل درج شود.
  • ثبت نظرات، انتقادات و پیشنهادات: باید مراجعه کنندگان بتوانند نظر خود را بابت کیفیت خدمات پزشکی دریافتی، تعرفه ها، برخورد پرسنل و امکاناتی که مطب دارد بازگو کنند تا هم حس خوبی از شما بگیرند و هم اعتبار و شهرت شما از طریق بازاریابی دهان به دهان افزایش پیدا کند. پس به این مورد هنگام طراحی سایت شنوایی سنجی توجه ویژه داشته باشید.
  • مشاوره آنلاین: هنگام طراحی سایت شنوایی سنجی گاهی اوقات شاهد بخشی تحت عنوان مشاوره آنلاین نیز هستیم. این نوع خدمات در کلینیک های پیشرفته و حرفه ای دیده می شود که در وب سایت خودشان خدمات مشاوره آنلاین برای تمامی افراد در سراسر کشور فراهم کرده اند و در قبال این مشاوره درآمد نیز کسب می کنند. پس اگر شما هم امکان چنین خدمات دهی دارید حتما در وب سایت خود به آن بپردازید.
  • فروشگاه اینترنتی: شما از طریق طراحی سایت فروشگاهی، میتوانید سمعک های پشت گوشی و باطری و لوازم جانبی و … را آنلاین به هزاران مشتری بفروش برسانید.
  • تست شنوایی آنلاین: این گزینه امکان بسیار خوبی به افراد می دهد تا از طریق تست شنوایی آنلاین از هرجایی در منزل بتوانند شنوایی خود را بررسی کنند. شرکت طراحی سایت رایان در زمینه انجام تست شنوایی آنلاین برای کلینیک های شنوایی بسیاری تجربه طراحی و پیاده سازی آن را دارد. جهت مشاوره رایگان، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه طراحی سایت شنوایی سنجی و ادیولوژی (قیمت طراحی سایت سمعک)

  • امکانات و ویژگیهای پلن ها

  • ثبت یک دامنه هدیه com,net,org,ir
  • میزان فضای هاست یکساله MB
  • ترافیک ماهیانه MB
  • طراحی قالب اختصاصی (ریسپانسیو)
  • معرفی محصولات یا خدمات، درباره ما، تماس با ما
  • رویدادها و وبلاگ
  • فرم سفارش آنلاین
  • فرم دعوت به همکاری
  • فرم اخذ نمایندگی
  • ثبت نام و مدیریت اعضاء
  • فروشگاه آنلاین با امکانات کامل و حرفه ای
  • پشتيبانی فنی و امنیت سایت
  • مدت زمان اجرا (روزکاری)
  • اقتصادی

  • 4.9
    میلیون تومان
  • یکساله
  • 1000
  • 8000
  • قالب آماده
  • یکساله
  • 7
  • شرکتی

  • 18.2
    میلیون تومان
  • یکساله
  • 2000
  • 10000
  • یکساله
  • 20
  • فروشگاهی

  • 19.7
    میلیون تومان
  • یکساله
  • 3000
  • 15000
  • یکساله
  • 30
  • سازمانی / شرکتهای بزرگ

  • +25
    میلیون تومان
  • یکساله
  • 5000
  • 20000
  • یکساله
  • 40
  • کدنویسی از پایه


  • (بر اساس بودجه شما)
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...

در طراحی سایت شنوایی سنجی چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

پیش از راه اندازی سایت شنوایی سنجی باید نکات بسیار مهمی را رعایت کرده باشید تا تمامی تلاش های شما در مراحل قبلی به نتیجه برسد در غیر این صورت هزینه هایی که کرده اید از بین خواهند رفت یا نتیجه ای که مدنظرتان هست را نخواهید گرفت. برخی از مهمترین نکاتی که باید به آنها توجه شود عبارتند از:
  • موبایل ریسپانسیو: طراحی سایت شنوایی سنجی اگر موبایل ریسپانسیو نباشد یعنی نتواند به درستی بر روی گوشی های موبایل و تبلت لود شود تعداد بسیار زیادی از مخاطبین را از دست خواهید داد.
  • سرعت: قبل از راه اندازی سایت شنوایی سنجی حتما به کمک یکی از ابزارهای وردپرس و یا پلاگین های مربوطه از سایت خود تست سرعت بگیرید و مطمئن شوید که زیر 3 ثانیه لود می شود چرا که کاربران اینترنت در دنیای امروزی مخصوصا کسانی که از راه موبایل و تبلت وارد وب سایت ها می شوند حوصله چندانی برای لود شدن سایت های کند ندارند.
  • امنیت پرداخت: باید از طریق گواهینامه SSL و نشانه سبز HTTPS و همچنین گواهی های پرداخت امن و غیره مخاطبین خود را مطمئن کنید که درگاه اینترنتی برای پرداخت هزینه ویزیت و خدمات کاملا امن است در غیر این صورت هیچ کس از آن استفاده نخواهد کرد.
  • تصاویر با کیفیت و منوهای با رابط کاربری عالی: تصاویری که موقع طراحی سایت شنوایی سنجی انتخاب می کنید حتما باید با کیفیت باشند و منوها نیز به گونه ای طراحی شده اند که هر فردی با کمترین سطح اطلاعات از نحوه استفاده از سایت بتواند به بخش مورد نظر خود در کمترین زمان دسترسی پیدا کند.
  • طراحی ساده و با تم و رنگ مناسب: موقع ساخت سایت شنوایی سنجی دقت کنید که صفحات وب سایت را خیلی شلوغ و پر از مطالب مختلف نکنید و از فضاهای خالی به خوبی استفاده کرده و تم و رنگی که انتخاب می کنید مرتبط با حوزه سلامت، انرژی بخش و شاد و روشن باشد ضمن اینکه تداخلی هم با دیده شدن نوشته های سایت ایجاد نکند.
  • مقالات بروز: وقتی بخشی از وب سایت را به وبلاگ اختصاص می دهید تا اخبار و اطلاعیه های مربوطه را پوشش دهید باید بروز هم باشد چون بخش خبری و مقالات اگر آپدیت نباشند به اعتبار و وجهه شما لطمه خواهند زد.
  • شبکه های اجتماعی: در کنار وب سایت باید در شبکه های اجتماعی هم فعالیت داشته باشید تا هم به اعتبار مجموعه و کلینیک شنوایی سنجی کمک کند و هم بازدید آنها را افزایش دهد به همین دلیل در فوتر و هدر سایت حتما آیکون شبکه های اجتماعی که در آنها فعالیت دارید را قرار دهید تا کاربران با کلیک بر روی آنها به صفحه مربوطه هدایت شوند.

پیشنهاد میکنیم مقاله های زیر را مطالعه کنید:

طراحی سایت شنوایی سنجی حرفه ای (ادیولوژی) با شرکت رایان

شرکت رایان با سابقه حرفه ای در زمینه طراحی سایت مشاغل و طراحی سایت وردپرس مثل طراحی سایت شنوایی سنجی با در اختیار داشتن تیمی از بهترین ها متشکل از طراح وب، توسعه دهنده وب، تولید محتوا و غیره توانسته نیاز مخاطبین خود را به خوبی رفع کند و در این زمینه علاوه بر ارائه خدمات بی نظیر، هزینه طراحی سایت بسیار عالی هم در نظر گرفته است.

برخی از بزرگترین سایت های شنوایی شناسی (ادیولوژی) و سمعک دنیا

از جمله زمینه های شغلی که ما به صورت حرفه ای توانایی طراحی و پیاده سازی سایت ها را داریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

برخی از مشتریان

طراحی سایت شنوایی سنجی (طراحی سایت ادیولوژی)

طراحی سایت شنوایی سنجی و یا طراحی سایت ادیولوژی نسبت به اکثریت رشته های پزشکی بیشتر نیازمند طراحی سایت است چون به عنوان مثال فردی که مطب دندانپزشکی دارد هر فرد تقریبا در هر جایی یک مطب یا کلینیک خواهد دید اما افرادی که کلینیک شنوایی یا مشابه آن را دارند رقابت در بازار آنها کمتر است و احتمال اینکه افراد در پیدا کردن چنین کلینیک هایی به مشکل برخورد کنند زیاد خواهد بود.
به همین دلیل طراحی سایت شنوایی سنجی جدای از انجام تبلیغاتی که در سایت پزشکان و نوبت دهی آنلاین انجام می دهند بسیار لازم است، چرا که اعتبار و شهرتی که از این طریق کسب می شود به مراتب بیشتر خواهد بود. طبق مطالعاتی که انجام شده مشخص گردید که حدود 70% افراد در سراسر دنیا به شکل آنلاین به دنبال کلینیک های پزشکی از جمله شنوایی سنجی هستند تا نه تنها رزرو نوبت آنلاین انجام دهند بلکه جواب مشکلات و بیماری های خود را هم پیدا کنند.
با طراحی وب سایت شنوایی سنجی فرصتی برای خودتان یا مجموعه پزشکانی که حضور دارند فراهم خواهید کرد تا بیماران خیلی سریعتر شما را پیدا کنند، خدمات دهی 24 ساعته داشته باشد، رزرو نوبت را آنلاین کنید و مجبور به جواب دادن به تماس های مکرر نباشید، شهرت و اعتبار بیشتری کسب کنید و خیلی سریع مطرح شوید.
پس توجه داشته باشید که طراحی سایت شنوایی سنجی (کلینیک شنوایی) لازمه چنین کسب و کارهایی است برای اینکه بتوانند به کمک بازاریابی آنلاین و دیجیتال و هزینه های به مراتب کمتر، نتیجه خیلی سریعتری کسب کنند.

آیا نیاز به مشاوره دارید

لطفا جهت مشاوره و برآورد هزینه طراحی سایت و سئو سایت، فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید.

44289422 – 44289462 (021)

ویژگی های طراحی سایت شنوایی سنجی (ادیولوژی)

ساخت سایت شنوایی سنجی (ادیولوژی) و سمعک تنها قدمی نیست که باید بردارید چون برخی افراد تصور دارند که برای موفق شدن و رسیدن به اهدافی که گفتیم تنها کافیست هزینه ای را بابت طراحی سایت شنوایی سنجی بپردازند و پس از آن شاهد ورود سیل عظیمی از جمعیت بیماران و مراجعه کنندگان باشند! خیر چنین نیست چون سایت کلینیک شنوایی نیز مانند وب سایتی که برای هر مدل کسب و کار دیگری که طراحی می شود باید یکسری ویژگی های اساسی و مهم در آن رعایت شده باشد.
در واقع ویژگی های طراحی سایت شنوایی سنجی است که ماهیت آن را تشکیل داده و آن را متمایز می کند. برای این منظور موارد زیر را به خاطر داشته باشید تا از شرکت طراح سایت بخواهید برای شما انجام دهد:
  • طراحی صفحه اول وب سایت: در ایجاد سایت شنوایی سنجی دقت کنید که صفحه اول وب سایت باید تصویری بزرگ به شکل اسلایدر و با کیفیت از کلینیک خودتان بگذارید و با فونت بزرگ کلینیک خودتان را معرفی کنید.
  • معرفی خدمات: علاوه بر اینکه باید به فکر طراحی صفحه درباره ما باشید و خودتان را معرفی کنید بهتر است زودتر و در همان نگاه اول این اطلاعات را منتقل کنید. پس در همان صفحه اصلی وب سایت زیر نام کلینیک که با فونت بزرگ نوشته اید، با فونت کوچکتر و قابل مشاهده نسبت به رنگ پس زمینه توضیح دهید که دقیقا در کلینیک شنوایی سنجی شما چه خدماتی ارائه می کنید و با کدام سازمان های بیمه ای طرف قرارداد هستید.
  • درج اطلاعات تماس و ساعات کاری: در طراحی سایت شنوایی سنجی باید حتما به فکر طراحی صفحه تماس با ما هم باشید چون وقتی نتوانند شما را پیدا کنند و اطلاعات تماس شما را بگیرند پس اصلا طراحی سایت شما چه فایده ای دارد؟! علاوه بر اینکه باید اطلاعات کامل تماس اعم از شماره تلفن ثابت، آدرس، نقشه گوگل و ساعات کاری را در این صفحه درج کنید حتما در صفحه اصلی وب سایت نیز در بالاترین قسمت یعنی هدر و پایینترین قسمت یعنی فوتر شماره های تماس را قرار دهید.
  • طراحی حرفه ای صفحه درباره ما: علاوه بر اینکه در صفحه درباره ما باید توضیح دهید که چه خدماتی ارائه می کنید باید در طراحی سایت شنوایی سنجی توجه ویژه ای به این بخش داشته باشید و حرفه ای تر عمل کنید. یعنی در این بخش بیماران و مراجعه کنندگان متوجه شوند که چرا باید شما را انتخاب کنند. دلیل انتخاب شما را نسبت به رقبایتان، با ارائه اطلاعاتی مثل سابقه کاری درخشان کادر پزشکی، سابقه کاری کلینیک و دستاوردها و رضایت مشتریان ثابت کنید. لحن کلام نیز باید صمیمی و دلسوزانه باشد.
  • طراحی ریسپانسیو: طراحی موبایل ریسپانسیو یکی از مهمترین ویژگی های طراحی سایت شنوایی سنجی است چرا که اکثر کاربران در فضای مجازی از طریق موبایل و تبلت به وب گردی می پردازند و لازم است که سایت شما پس از راه اندازی به خوبی لود شود و هیچ مشکلی در دیدن متن و دیدن و انتخاب منوها وجود نداشته باشد.
  • رضایت سنجی: حتما بخشی را قرار دهید تا مراجعه کنندگان نظر خودشان را اعلام کنند و حتی می توانید به هر بیمار یک کد اختصاص دهید تا با کد اختصاصی نظر خود را بیان کند تا مطمئن شوید نظرات واقعی هستند. در طراحی وب سایت شنوایی سنجی قرار دادن این بخش به معنای اهمیت دادن شما به نظرات بیماران است.
  • فرم رزرو نوبت: مراجعه کنندگان فقط برای کسب اطلاعات و پیدا کردن جواب سؤالاتشان وارد وب سایت شما نمی شوند بلکه اکثرا برای رزرو نوبت روی لینک وب سایت شما کلیک کرده اند پس در طراحی سایت شنوایی سنجی (کلینیک شنوایی) بخشی را به رزرو آنلاین نوبت ها و پرداخت هزینه آن اختصاص دهید در غیر این صورت هزینه کردن برای این وب سایت غیر منطقی و بی فایده است.
  • بخش اخبار و مقالات: در ساخت سایت شنوایی سنجی این بخش برای آن دسته از عزیزانی است که قصد دارند به جواب سؤالات خود در این زمینه پزشکی دست پیدا کنند و برای مقاله و پایان نامه خود استفاده کنند. حتی اطلاعاتی که افراد می توانند با یکسری روش های درمانی ساده خانگی و بدون نیاز به مطب شنوایی سنجی مشکل خود را رفع کنند و یا اطلاع رسانی در مورد خدمات جدیدی که اضافه شده، همگی در این بخش قرار داده می شوند.

و غیره.

برخی از نمونه کارهای رایان

مشاهده

طراحی سایت شرکت هلدینگ فراساحل

مشاهده

طراحی سایت شرکت HEISSMANN آلمان

مشاهده

طراحی سایت پزشکی MedicPing کانادا

مشاهده

طراحی سایت شرکت SEHCO عراق

مشاهده

طراحی سایت شرکت Rhizome استرالیا

مشاهده

طراحی سایت شرکت WMV اتریش

مشاهده

طراحی سایت روفیا گلدگالری امارات

مشاهده

طراحی سایت شرکت آفاق عراق

مزیت های طراحی سایت شنوایی سنجی(ادیولوژی)

در ابتدای مطلب در مورد لزوم طراحی سایت شنوایی سنجی صحبت کردیم و حتی توضیح دادیم که چرا ایجاد سایت شنوایی سنجی (کلینیک شنوایی) خیلی مهمتر از اکثر شاخه های پزشکی است. در کنار این موارد قصد داریم به برخی از مزایای طراحی سایت برای چنین کلینیک هایی اشاره کنیم تا بیشتر به اهمیت موضوع پی ببرید:

داریم به برخی از مزایای طراحی سایت برای چنین کلینیک هایی اشاره کنیم تا بیشتر به اهمیت موضوع پی ببرید:

  1. امکان خدمات رسانی 24 ساعته از طریق چت آنلاین، رزرو نوبت و ارائه پاسخ به سؤالات از طریق بخش سؤالات متداول
  2. معرفی اهداف و خدمات و کادر پزشکی به صورت کاملا حرفه ای و انجام تبلیغات مؤثر با کمترین هزینه
  3. ارائه اخبار و اطلاعات مفید پزشکی در زمینه شنوایی سنجی برای بیماران
  4. بهبود وجهه اجتماعی و کسب شهرت و اعتبار از طریق طراحی سایت شنوایی سنجی به مراتب سریعتر است
  5. امکان ارائه خدمات مشاوره آنلاین و حتی برگزاری سمینار و کلاس های آموزشی همراه با مجوز برای شرکت کنندگان تمامی نقاط ایران و کسب درآمد خالص
  6. کاهش تعداد مراجعه کنندگان فقط به منظور رزرو نوبت و تماس های تلفنی غیر اضطراری
  7. ثبت درخواست به شکل آنلاین توسط مراجعه کنندگان
  8. دریافت بازخورد به شیوه سریع و مؤثر در تمامی ساعات روز به منظور بهبود خدمات رسانی
  9. افزایش تعداد فالوور شبکه های اجتماعی از طریق وب سایت و برعکس

و غیره.

فرایند اجرای پروژه طراحی سایت

نیاز سنجی و شناخت مشتری

تم گرافیکی اختصاصی

برنامه نویسی و توسعه فنی

ورود اطلاعات و صفحه آرایی

تست های فنی و کنترل کیفی

آموزش و تحویل نهایی

روش های ثبت سفارش طراحی سایت

  1. تماس با شماره تلفن های 4428942244289462 (021) و دریافت مشاوره رایگان
  2. تکمیل فرم مشاوره رایگان برآورد هزینه طراحی سایت
  3. ارسال جزئیات rfp یا پروپوزال پروژه به ایمیل info@rayanitco.com
  4. دانلود فرم درخواست خدمات طراحی سایت به صورت pdf و تکمیل و ارسال آن به شرکت رایان
  5. مراجعه حضوری

امکانات طراحی سایت شنوایی سنجی (ادیولوژی)

امکاناتی که موقع ساخت سایت شنوایی سنجی (کلینیک شنوایی) در نظر گرفته می شود جهت رفع نیازها و خواسته های مخاطبین می باشد تا به آنها نشان دهید هدف شما خدمات رسانی هر چه بهتر و سریعتر می باشد. طبیعتا هر چقدر مخاطبین و بازدیدکنندگان بیشتر و سریعتر از طریق وب سایت شما مشکلات خود را رفع کنند و دغدغه آنها برطرف شود، موفقیت و درآمدزایی شما نیز از طریق کسب شهرت و اعتبار بیشتر خواهد شد.
در ادامه به برخی از مهمترین امکاناتی که موقع طراحی سایت شنوایی سنجی به آن دقت داشته باشید را ذکر می کنیم:
  • رزرو نوبت و پرداخت آنلاین: حتما باید هنگام ایجاد سایت شنوایی سنجی به این نکته دقت داشته باشید که امکان رزرو نوبت و پرداخت آنلاین مهمترین قابلیت محسوب می شود در غیر این صورت عملا هیچ فایده ای از طراحی سایت نصیب شما نخواهد شد.
  • منو و رابط کاربری ساده: طراحی منوها در سایت کلینیک شنوایی باید به صورتی باشد که بیماران یا مراجعه کنندگان فورا قسمت مورد نظر خود را پیدا کنند به همین دلیل طراحی سلسله مراتبی گزینه بسیار خوبی است.
  • سوابق کاری کادر پزشکی و مجموعه و نوع خدمات: باید در صفحه درباره ما و حتی صفحه اول وب سایت این امکان فراهم شده باشد تا مراجعین بتوانند به راحتی سوابق کاری پزشکان و مجموعه و دستاوردها را مطالعه کنند و قیمت ویزیت و خدمات را هم کاملا شفاف و واضح مشاهده نمایند و حتی بدانند چه خدماتی ارائه می کنید. دلیل این کار این است که باید دلیلی به مخاطبین خود بدهید که چرا باید شما را انتخاب کنند و به راحتی امکان مقایسه کردن وجود داشته باشد.
  • گالری تصاویر و ویدیو: می توانید با یک ویدیو چند ثانیه ای و گالری از تصاویر با کیفیت خود را به خوبی معرفی کنید و کسانی هم که مایل هستند بدون مراجعه بیشتر با جزئیات کلینیک شما آشنا شوند، به راحتی با مشاهده تصاویر و ویدیوها امکان پذیر خواهد شد.
  • صفحه تماس با ما: صفحه تماس با ما از امکاناتی است که باید در طراحی سایت شنوایی سنجی و حتی هر نوع وب سایت دیگری وجود داشته باشد و اطلاعات تماس کامل به همراه نقشه گوگل درج شود.
  • ثبت نظرات، انتقادات و پیشنهادات: باید مراجعه کنندگان بتوانند نظر خود را بابت کیفیت خدمات پزشکی دریافتی، تعرفه ها، برخورد پرسنل و امکاناتی که مطب دارد بازگو کنند تا هم حس خوبی از شما بگیرند و هم اعتبار و شهرت شما از طریق بازاریابی دهان به دهان افزایش پیدا کند. پس به این مورد هنگام طراحی سایت شنوایی سنجی توجه ویژه داشته باشید.
  • مشاوره آنلاین: هنگام طراحی سایت شنوایی سنجی گاهی اوقات شاهد بخشی تحت عنوان مشاوره آنلاین نیز هستیم. این نوع خدمات در کلینیک های پیشرفته و حرفه ای دیده می شود که در وب سایت خودشان خدمات مشاوره آنلاین برای تمامی افراد در سراسر کشور فراهم کرده اند و در قبال این مشاوره درآمد نیز کسب می کنند. پس اگر شما هم امکان چنین خدمات دهی دارید حتما در وب سایت خود به آن بپردازید.
  • فروشگاه اینترنتی: شما از طریق طراحی سایت فروشگاهی، میتوانید سمعک های پشت گوشی و باطری و لوازم جانبی و … را آنلاین به هزاران مشتری بفروش برسانید.
  • تست شنوایی آنلاین: این گزینه امکان بسیار خوبی به افراد می دهد تا از طریق تست شنوایی آنلاین از هرجایی در منزل بتوانند شنوایی خود را بررسی کنند. شرکت طراحی سایت رایان در زمینه انجام تست شنوایی آنلاین برای کلینیک های شنوایی بسیاری تجربه طراحی و پیاده سازی آن را دارد. جهت مشاوره رایگان، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه طراحی سایت شنوایی سنجی و ادیولوژی (قیمت طراحی سایت سمعک)

  • امکانات و ویژگیهای پلن ها

  • ثبت یک دامنه هدیه com,net,org,ir
  • میزان فضای هاست یکساله MB
  • ترافیک ماهیانه MB
  • طراحی قالب اختصاصی (ریسپانسیو)
  • معرفی محصولات یا خدمات، درباره ما، تماس با ما
  • رویدادها و وبلاگ
  • فرم سفارش آنلاین
  • فرم دعوت به همکاری
  • فرم اخذ نمایندگی
  • ثبت نام و مدیریت اعضاء
  • فروشگاه آنلاین با امکانات کامل و حرفه ای
  • پشتيبانی فنی و امنیت سایت
  • مدت زمان اجرا (روزکاری)
  • اقتصادی

  • 4.9
    میلیون تومان
  • یکساله
  • 1000
  • 8000
  • قالب آماده
  • یکساله
  • 7
  • شرکتی

  • 18.2
    میلیون تومان
  • یکساله
  • 2000
  • 10000
  • یکساله
  • 20
  • فروشگاهی

  • 19.7
    میلیون تومان
  • یکساله
  • 3000
  • 15000
  • یکساله
  • 30
  • سازمانی / شرکتهای بزرگ

  • +25
    میلیون تومان
  • یکساله
  • 5000
  • 20000
  • یکساله
  • 40
  • کدنویسی از پایه


  • (بر اساس بودجه شما)
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...
  • ...

در طراحی سایت شنوایی سنجی چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

پیش از راه اندازی سایت شنوایی سنجی باید نکات بسیار مهمی را رعایت کرده باشید تا تمامی تلاش های شما در مراحل قبلی به نتیجه برسد در غیر این صورت هزینه هایی که کرده اید از بین خواهند رفت یا نتیجه ای که مدنظرتان هست را نخواهید گرفت. برخی از مهمترین نکاتی که باید به آنها توجه شود عبارتند از:
  • موبایل ریسپانسیو: طراحی سایت شنوایی سنجی اگر موبایل ریسپانسیو نباشد یعنی نتواند به درستی بر روی گوشی های موبایل و تبلت لود شود تعداد بسیار زیادی از مخاطبین را از دست خواهید داد.
  • سرعت: قبل از راه اندازی سایت شنوایی سنجی حتما به کمک یکی از ابزارهای وردپرس و یا پلاگین های مربوطه از سایت خود تست سرعت بگیرید و مطمئن شوید که زیر 3 ثانیه لود می شود چرا که کاربران اینترنت در دنیای امروزی مخصوصا کسانی که از راه موبایل و تبلت وارد وب سایت ها می شوند حوصله چندانی برای لود شدن سایت های کند ندارند.
  • امنیت پرداخت: باید از طریق گواهینامه SSL و نشانه سبز HTTPS و همچنین گواهی های پرداخت امن و غیره مخاطبین خود را مطمئن کنید که درگاه اینترنتی برای پرداخت هزینه ویزیت و خدمات کاملا امن است در غیر این صورت هیچ کس از آن استفاده نخواهد کرد.
  • تصاویر با کیفیت و منوهای با رابط کاربری عالی: تصاویری که موقع طراحی سایت شنوایی سنجی انتخاب می کنید حتما باید با کیفیت باشند و منوها نیز به گونه ای طراحی شده اند که هر فردی با کمترین سطح اطلاعات از نحوه استفاده از سایت بتواند به بخش مورد نظر خود در کمترین زمان دسترسی پیدا کند.
  • طراحی ساده و با تم و رنگ مناسب: موقع ساخت سایت شنوایی سنجی دقت کنید که صفحات وب سایت را خیلی شلوغ و پر از مطالب مختلف نکنید و از فضاهای خالی به خوبی استفاده کرده و تم و رنگی که انتخاب می کنید مرتبط با حوزه سلامت، انرژی بخش و شاد و روشن باشد ضمن اینکه تداخلی هم با دیده شدن نوشته های سایت ایجاد نکند.
  • مقالات بروز: وقتی بخشی از وب سایت را به وبلاگ اختصاص می دهید تا اخبار و اطلاعیه های مربوطه را پوشش دهید باید بروز هم باشد چون بخش خبری و مقالات اگر آپدیت نباشند به اعتبار و وجهه شما لطمه خواهند زد.
  • شبکه های اجتماعی: در کنار وب سایت باید در شبکه های اجتماعی هم فعالیت داشته باشید تا هم به اعتبار مجموعه و کلینیک شنوایی سنجی کمک کند و هم بازدید آنها را افزایش دهد به همین دلیل در فوتر و هدر سایت حتما آیکون شبکه های اجتماعی که در آنها فعالیت دارید را قرار دهید تا کاربران با کلیک بر روی آنها به صفحه مربوطه هدایت شوند.

پیشنهاد میکنیم مقاله های زیر را مطالعه کنید:

طراحی سایت شنوایی سنجی حرفه ای (ادیولوژی) با شرکت رایان

شرکت رایان با سابقه حرفه ای در زمینه طراحی سایت مشاغل و طراحی سایت وردپرس مثل طراحی سایت شنوایی سنجی با در اختیار داشتن تیمی از بهترین ها متشکل از طراح وب، توسعه دهنده وب، تولید محتوا و غیره توانسته نیاز مخاطبین خود را به خوبی رفع کند و در این زمینه علاوه بر ارائه خدمات بی نظیر، هزینه طراحی سایت بسیار عالی هم در نظر گرفته است.

برخی از بزرگترین سایت های شنوایی شناسی (ادیولوژی) و سمعک دنیا

از جمله زمینه های شغلی که ما به صورت حرفه ای توانایی طراحی و پیاده سازی سایت ها را داریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

برخی از مشتریان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

9 + هشت =

فرم مشاوره رایگان

جهت اطلاعات بیشتر از هزینه طراحی سایت، سئو سایت و … لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید.

  • این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فهرست
واتس اپ شرکت رایان
ارسال از طریق WhatsApp